'Avengers: Endgame' Versi Kedua Akan Ada Deleted Scene, Babak Post-Kredit, Kejutan Dan Tribute - Kevin Feige

Para peminat filem Avengers: Endgame dikejutkan dengan berita bahawa Avengers: Endgame akan diterbitkan semula dengan penambahan babak-babak baru. Tindakan Marvel Studios ini berkemungkinan mahu untuk menaikkan kembali kutipan tiket untuk memintas kutipan filem Avatar yang menjadi kutipan filem tertinggi setakat ini.


Selain babak baru, Screenrant mendedahkan bahawa filem Avengers: Endgame versi baru akan mempunyai post-kredit yang mana akan memberikan rasa berbeza kepada filem berkenaan:
Not an extended cut, but there will be a version going into theaters with a bit of a marketing push with a few new things at the end of the movie. If you stay and watch the movie, after the credits, there’ll be a deleted scene, a little tribute, and a few surprises. Which will be next weekend.
Kevin Feige yang bercakap di London dalam temubual promosi Spider-man: Homecoming mendedahkan yang ianya bukanlah versi tambahan masa tetapi lebih kepada perluasan marketing. Filem tersebut dijangka akan mempunyai beberapa babak yang tiada dalam filem sebelumnya dan juga pelbagai kejutan. 

Avengers: Endgame versi baru akan ditayangkan pada 28 Jun 2019


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan