Penonton Bukan Islam Puji Filem 'Munafik 2', Beri Markah Penuh!

Seorang penonton bukan islam berkongsi keterujaannya menonton filem Munafik 2 yang baru sahaja memulakan tayangannya di pawagam. Munafik 2 ialah sekuel kepada filem box-office dengan tajuk yang sama yang diterbitkan pada tahun 2016. Filem tersebut diarahkan oleh Syamsul Yusof dan dilakonkan oleh Syamsul Yusof sendiri bersama pelakon hebat lain.


Munafik 2 mencatat fenomenanya yang tersendiri apabila penonton bepusu-pusu ke pawagam untuk menonton filem ini. Rata-rata pawagam mengambil inisiatif menayangkan filem ini selang 15 minit daripada setiap tayangan. Kebanyakan pawagam fullhouse dan menjadikan ianya satu fenomena yang terbaru selepas Hantu Kak Limah.

Berikut ialah komen pengguna twitter @A26V15:
Kami berharap penonton bukan muslim akan mula memahami perjuangan Islam melalui apa yang disampaikan oleh filem ini. Munafik kini sudah mengutip lebih RM20 juta dalam masa tak sampai seminggu. Filem ini diarahkan oleh Syamsul Yusof dan dilakonkan oleh barisan pelakon hebat seperti Syamsul Yusof, Fizz Fairuz, Nasir Bilal Khan, dan Maya karin. 


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan