Ini Sebabnya Kenapa Nick Jonas Terlalu Obses Dengan Priyanka Chopra

Kisah hubungan cinta Priyanka Chopra dan Nick Jonas mungkin antara kisah cinta selebriti yang hangat diperkatakan semenjak dua menjak ini. Hubungan yang mana bakal mencantumkan dua dunia besar itu bukan sahaja sebuah kisah cinta yang unik, malah juga membuka ruang untuk artis Bollywood itu menyerlah di Hollywood.


Baru-baru ini, Priyanka Chopra terpaksa menarik diri daripada penglibatannya dalam filem terbaru lakonan Salman Khan, Bharat dan digantikan dengan Katrina Kaif.

Antara sebab kenapa Priyanka Chopra menarik diri ialah kerana persiapan untuk majlis perkahwinannya yang dijangka berlangsung pada 26 September sempena hari jadi Nick Jonas. Tetapi, tahukah anda kenapa Nick Jonas begitu tertarik dengan Priyanka Chopra yang usianya berbeza 10 tahun darinya itu?

Menurut satu sumber yang dipetik dari Filmfare, Nick Jonas jatuh cinta pandang pertama semenjak perjumpaan mereka yang pertama lagi.
Nick has been obsessed with Priyanka since they started dating. He obviously thinks she’s beautiful, but he’s also drawn to her intelligence. She has this charisma and energy that draws you to her, and she’s fit in so well with his friends and family.
Priyanka Chopra sebelum ini menerjah dunia Hollywood melalui lakonannya dalam siri tv Quantico dan juga filem Baywatch. Dan kisah percintaannya dengan Nick Jonas mungkin akan menyebabkan dia lebih dikenali di sana.  

Catat Ulasan

0 Ulasan