Dwayne Johnson Sahkan Takkan Muncul Dalam Filem 'Shazam!' Sebagai Black Adam

Dwayne Johnson mengesahkan bahawa dia tidak akan membuat cameo sebagai Black Adam dalam filem Shazam! Produksi filem Shazam! sebenarnya bermula semenjak awal 2000 oleh New Line Cinema namun ianya gagal untuk direalisasikan. Selepas itu, Warner Bros mengambil alih projek tersebut untuk memasukkannya dalam DCEU.


Dwayne Johnson bercakap tentang filem Black Adam dan juga Shazam! dalam temubual bersama Syfy. Ketika dia mengesahkan penglibatan dalam filem Black Adam dan mengesahkan filem tersebut akan memulakan penggambaran pada hujung 2018, Johnson mengesahkan bahawa dia tidak akan muncul dalam filem Shazam!
I'm not in that one. It's Shazam and Black Adam and, with the way the DC universe works, we should — in theory — meet up on the big screen. But who knows?
Munngkin pembikin filem Shazam! mempunyai masalah jadual untuk kemunculan cameo. Dengan pelbagai filem lakonannya yang bakal menunggu tayangan dari 2018 hingga 2019, Dwayne Johnson mungkin hanya akan tampil dalam filem Black Adam sendiri sahaja dan bukannya cameo. 

Terbaru, pelakon Dwayne Johnson bakal melibatkan diri dalam filem ketiga Jumanji dan juga filem aksi Red Notice. 

Catat Ulasan

0 Ulasan