Foto Terbaru Dari Set Dedahkan Rupa Helmet 'The Wasp'

Satu foto dari set penggambaran filem Ant-man and The Wasp telah muncul di internet. Ianya memberikan pandangan pertama rupa helmet yang bakal dikenakan The Wasp. The Wasp akan menjadi side-kick kepada Scott Lang dalam perperangannya mempertahankan dunia. Evangeline Lilly sudah berkerja keras memastikan dirinya sesuai untuk watak tersebut.


Beberapa foto dari set pengambaran Ant-man and The Wasp sebelum ini sudah tersebar di internet. Para peminat filem superhero Marvel nampaknya sudah tidak sabar untuk menantikan filem ini yang bakal ditayangkan kelak.



Ant-man and The Wasp diarahkan oleh Peyton Reed daripada skrip tulisan Chris McKenna dan Erik Sommers. Filem ini dibintangi Paul Rudd sebagai Scott Lang,Evangeline Lilly sebagai Hope Vam Dyne, dan Micheal Douglas sebagai Hank Pym.

Michael Pena akan kembali melakonkan watak Luis, bersama David Dastmalchain dan Judy Greer yang memegang watak bekas isteri Scott Lang. 



Watak baru yang muncul dalam filem ini ialah Ghost lakonan Hannah John-Kamen dan Walter Goggins sebagai Sonny Burch, juga Laurence Fishburn sebagai Doctor Bill Foster, Randall Park sebagai Jimmy Woo, dan juga Michelle Pfieffer sebagai Janet Van Dyne.

Catat Ulasan

0 Ulasan