Andrew Garfiled Bagi Amaran Filem 'Spider-Man: No Way Home' Mungkin Akan Kecewakan Peminat

Pelakon yang pernah memegang watak Spider-man, Andrew Garfield mengingatkan para peminat supaya tidak berhadap dengan filem terbaru Spider-man, No Way Home. Andrew Garfield yang pernah memegang watak Spider-man sebanyak dua kali mendedahkan yang dia tahu apa yang berlaku di sebalik tabir dan ianya tidak seperti apa yang disangka.



Spider-man: No Way Home akan pertamakalinya menceritakan idea multiverse di dalam dunia sinematik Marvel yang turut akan menampilkan kemunculan Dr. Strange.

Andrew Garfield mendedahkan perkara berikut dalam temubual bersama Newsweek. 

It's an exciting idea that people are kind of obsessing over and I would be too if I was, you know, just, out there not knowing what was going on. But I do know what's going on and I'm afraid it's going to be very disappointing for people. What can I do? I have to let people be disappointed. That's a big part of my recovery in my life is, I have to allow people to have their own feelings, I can't mitigate or control anyone else's experience. That's a practice of mine. So if they want to create an expectation for themselves. That's up to them.
Adakah statement yang dikeluarkan oleh Andrew Garfield ini sebahagian daripada promosi filem ini atau tidak, tidak dapat dipastikan. Malah, mungkin juga ini ada kaitan dengan khabar angin yang menyatakan pelakon Andrew Garfield berada di set filem No Way Home.


Apapun yang terjadi, No Way Home sudah menjadi sebuah filem yang semestinya akan membuka ruang yang lebih besar dalam dunia MCU. Dengan kembalinya Dr. Ock, Electro dan Green Goblin, semestinya ianya sebuah filem Spider-man yang dinantikan semua semenjak sekian lama. 



LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



==========================================

Catat Ulasan

0 Ulasan