Zack Snyder Ada Perancangan Untuk Bawa Dave Bautista Dalam DCEU

 Dalam satu acara Justice Con, Dave Bautista ada menyatakan yang dia ingin memegang watak Bane jika diberi peluang. Malah, ada desas sesus menyatakan yang Dave Bautista pergi ke Warner Bros dan memohon WB untuk mempertimbangkannya. Namun, semua itu tidak mungkin akan terjadi jika WB tidak memberi lampu hijau.



Memikirkan Dave Bautista sebagai Bane mungkin cukup menarik. Sebelum ini, watak Bane pernah dipegang oleh Tom Hardy dalam trilogy Batman arahan Christopher Nolan. Mungkin dengan tubuh sasa Dave Bautista, pelakon yang pernah berlakon dalam Guardians of the Galaxy ini mungkin boleh memegang watak tersebut untuk filem DCEU akan datang.

Namun, pengarah Justice League dan juga Army of the Dead, Zack Snyder mendedahkan yang dia pernah ada perancangan untuk membawa Dave Bautista dalam dunia DCEU namun bukan untuk watak Bane. 

In the meantime, we just really gotta figure out how to get Dave Bautista to be Bane. I feel like, I mean, I saw him talking about it, and I was like, ‘Okay, well clearly, you know, I had some other ideas about what Dave Bautista might do in the DC Universe’. But apparently it’s Bane, and we can talk about other ones, there’s other possibilities, but let’s just all accept the fact that he’s gotta be Bane, and there’s no two ways about it.

Dave Bautista dan Zack Snyder bakal bergabung dalam filem Army of the Dead. Francais bertemakan zombie ini menyaksikan gabungan pengarah dan pelakon itu buat pertama kalinya. Army of the Dead juga merupakan filem kedua bertema zombie daripada Zack Snyder. 

Cita-cita Dave Bautista untuk berlakon dalam DCEU mungkin hanya mimpi buat masa ini. Namun, pelakon yang sebelum ini bergelar ahli gusti itu mungkin sudah berada dalam landasan yang betul apabila Army of the Dead sendiri akan membentuk universenya yang tersendiri melalui prekuelnya dan juga animasinya yang akan ditayangkan di Netflix kelak. 

Sumber: ScreenRant


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



==========================================

Catat Ulasan

0 Ulasan