Tyrese Gibson Perli Kutipan Pembukaan Rendah Filem 'Hobbs & Shaw'


Pelakon filem Fast and Furious, Tyrese Gibson memerli kutipan pembukaan filem Hobbs & Shaw yang menjadi kutipan pembukaan terendah bagi francais filem Fast and Furious. Beberapa tahun lalu, pelakon ini antara yang lantang menyuarakan tidak setujunya Universal Studios membikin spin off dua watak tersebut.


Mungkin pada peminat seronok untuk menikmati spin off terbaru ini. Namun, tidak bagi Tyrese Gibson. Pelakon ini dari awal lagi menyuarakan yang filem ini tidak patut dibuat. Dia menyalahkan filem ini juga menyebabkan filem Fast & Furious 9 ditunda. Filem ini juga disifatkan sebagai sebuah filem yang pentingkan diri sendiri.


Post dari Instagram Tyrese Gibson itu dipadam namun berjaya dikutip oleh The Shade Room. Hobbs & Shaw mengutip kutipan pembukaan sebanyak USD60 juta sahaja dan menjadi filem dengan kutipan pembukaan terendah dalam francais itu.

Universal Studios merancang supaya Hobbs & Shaw bakal menjadi landasan untuk legasi filem Fast & Furious dengan lebih segar. Dengan perancangan filem Fast & Furious yang hanya akan dibikin sehingga filem ke sepuluh, Hobbs & Shaw mungkin arah baru untuk watak-watak universe filem ni berkembang dengan segar.


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK


Catat Ulasan

0 Ulasan