Disney Sedang Dari Pengganti Watak Wolverine Untuk Muncul Dalam MCU


Studio penerbitan filem X-Men, Fox Studios menjangkakan yang Disney akan mencari pelakon lain untuk watak Wolverine jika watak itu mahu muncul dalam dunia Marvel Cinematic Universe. Ini sekaligus menjadikan satu cabaran hebat kepada studio itu kerana Hugh Jackman sudah sebati dengan watak berkenaan.


Francais X-Men kini sudah menjadi hak milik Disney, dan kepulangan watak-watak X-Men kepada Disney menjadikan watak itu boleh bergabung dalam dunia Marvel Cinematic Universe Kelak. Perkara ini turut disahkan oleh CEO Disney, Bob Iger yang menyatakan bahawa X-Men dan Fantastic Four akan menjadi sebahagian daripada MCU.

Dalam satu temubual, Lauren Shuler Donner, penerbit setiap filem X-Men dari tahun 2000 mendedahkan yang Marvel Studio perlu mencari pelakon lain untuk menggantikan Hugh Jackman. Hal ini kerana pelakon itu sudah tidak sesuai lagi kerana fizikalnya yang sudah berbeza.
Yes, because Hugh, just the physicality of it all, just to bulk up. This man worked so hard to bulk up, would get up at four in the morning to bulk and eat protein meals every two hours because his natural state, they used to call him Worm when he was a kid. So his natural state is a very skinny guy. Once you reach a certain age, the body just won’t go anymore. I think he was wise to say, 'I’m at that point. I can’t do it.' Now, that doesn’t mean he can’t come back as older Wolverine. You never know. Future Wolverine, you never know.
Agak sukar untuk mencari pengganti watak Wolverine kerana Hugh Jackman sudah sebati dengannya. Pelakon itu sudah memegang watak itu semenjak tahun 2000 dan berusaha gigih untuk mengekalkan bentuk badannya bagi membawa watak itu sehingga filem terakhirnya, Logan. 


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK


Catat Ulasan

0 Ulasan