Watak Antagonis Utama Filem 'Aquaman' Bukan Black Manta Tetapi King Orm



Aquaman akan membawa dua watak antagonis di Atlantis iaitu King Orm dan Black Manta. Namun, hanya satu sahaja akan menjadi watak utama dalam filem DCEU itu. Selepas beberapa kali menukar tarikh tayangan, Aquaman akhirnya akan ditayangkan pada Disember 2018. Filem yang dibintangi Jason Momoa ini diperkenalkan dalam filem Justice League.


Filem solo Aquaman ini diarahkan oleh James Wan dan mengisahkan dunia bawah laut. Entertainment Weekly telah mengeluarkan pandangan pertama filem tersebut. Check out gambar berikut:




Entertainment Weekly menemubual James Wan tentang watak Black Manta yang didedahkan. Pengarah filem seram The Conjuring itu mendedahkan sedikit berkenaan watak berkenaan dan tidak mendedahkan plot filem Aquaman.
Black Manta is a really interesting character who is somehow factored into this story but our main story is about Jason [Momoa] and Patrick [Wilson's King Orm].
Walaupun James Wan tidak bercerita lanjut berkenaan plot, kelihatan bahawa James Wan menegaskan bahawa filem ini ialah berkenaan Awuaman dan juga King Orm. King Orm ialah saudara kepada Arthur Cury yang mana pernah bergaduh untuk merampas takhta Atlantis.


Apapun, bagi yang berkesempatan menonton trailer Aquaman, sudah pasti ianya akan memberikan sedikit ruang untuk melihat bagaimana filem Aquaman akan dikisahkan. 

Catat Ulasan

0 Ulasan