Pelakon Indonesia Sertai Polis Evo 2




Pelakon utama filem Polis Evo 2, Zizan Razak telah memuat naik dua keping gambar di set penggambaran sekuel filem aksi terlaris 2015 tersebut di fanpagenya. Dalam gambar yang dikongsikan di tepi sebuah pantai di Terengganu ini dipenuhi dengan komen-komen harapan supaya Polis Evo 2 boleh menjadi yang terbaik dari filem yang pertama.



Zizan Razak juga sempat berseloroh dengan peminatnya tentang pelakon wanita yang bakal menghiasi filem tersebut, Raline Shah yang berasal daripada Medan, Indonesia. Pelakon wanita itu yang pernah menjadi finalis Puteri Indonesia 2008 ini nampaknya akan memberikan roh baru kepada sekuel Polis Evo ini kelak. Pelakon ini pernah popular dalam filem Syurga Yang Tak Dirindukan. 


Polis Evo 2 tidak lagi diarahkan oleh Ghaz Abu Bakar. Sebaliknya, filem ini bakal diarahkan oleh penerbit film Polis Evo, Joel Soh. Penukaran pengarah filem ini pasti memberikan impak besar kepada filem ini kelak. 

Selain Zizan Razak, filem ini bakal menampilkan watak-watak baru yang dilakonkan oleh Syafie Naswib, Erra Fazira dan lain-lain. Sama-sama kita nantikan filem ini yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Filem Polis Evo berjaya menjadi filem aksi kepolisan yang paling berjaya di Malaysia dengan mengutip kutipan sebanyak RM17.8 juta sebelum dipecahkan rekod tersebut oleh Abang Long Fadil 2 pada tahun 2017.

Catat Ulasan

0 Ulasan