Trailer Terbaru 'Fast & Furious 9' Lebih Enak Dinikmati Dalam Bahasa Tamil Dan Hindi

Para netizen begitu teruja apabila Universal Studios melepaskan trailer terbaru Fast & Furious 9 yang akan ditayangkan pada penghujung Jun ini. Fast & Furious 9 diarahkan oleh Justin Lin dan menandakan kembalinya pelakon seperti Vin Diesel, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson dan ramai lagi. Mengejutkan juga, filem ni turut mengembalikan watak lakonan Sung Kang!



Trailer berdurasi 3 minit lebih dilepaskan untuk pasaran US namun boleh dinikmati seluruh dunia. Namun, Universal Studios juga turut mengeluarkan trailer berdurasi hampir 4 minit dengan fokus kepada aksi di dalam filem tersebut. Trailer berdurasi 4 minit itu dimuat naik oleh laman Youtube Universal Studios setiap negara dengan sarikata dan juga alih suara.

Disebabkan filem ini sudah mendekati babak aksi filem Tamil, rasanya tak best kalau korang tak layan trailer ni untuk pasaran India. Filem ini ditayangkan di India dalam dubbing Tamil dan Hindi dan pastinya ianya cukup mengujakan.

Jom layan trailer versi Hindi dan Tamil di bawah.


Fast and Furious 9 mengisahkan Dom dan pasukannya yang terpaksa berhadapan dengan Jakob, adik kepada Dom sendiri yang bekerjasama dengan Cipher. 

Filem ini akan ditayangkan di pawagam mulai 25 Jun 2021 di Malaysia. 


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



==========================================

Catat Ulasan

0 Ulasan