Warner Bros Bakal Bikin Filem Terbaru Dalam Francais 'Harry Potter'


Bagi para penonton filem Harry Potter, ramai yang mengetahui bahawa filem Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 yang diterbitkan pada tahun 2011 merupakan penamat kepada sekuel-sekuel filem Harry Potter yang bermula semenjak tahun 2001. Namun, bagi penggemar novel karya J.K. Rowling, semua mengetahui bahawa ada satu lagi naskah yang masih belum diadaptasi ke filem iaitu Harry Potter and the Cursed Child.


Semenjak berakhirnya siri filem Harry Pottwe, naskah Harry Potter and the Cursed Child diadaptasi ke pentas broadway. Namun, para peminat setia dunia magis itu mungkin akan bergembira kerana dilaporkan bahawa adaptasi untuk filem bagi naskah terakhir Harry Potter itu kini dalam perancangan seperti dilaporkan sumber WeGotThisCovered.com.

Sumber melaporkan bahawa pelakon asal dari francais Harry Potter seperti Daniel Radcliffe, Emma Watson dan Rupert Grint bakal kembali untuk memegang watak masing-masing dalam filem berkenaan. Namun, buat masa ini, tidak ada banyak info berkenaan sinopsis mahupun tarikh tayangan filem ini. 


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK


Catat Ulasan

0 Ulasan