James Cameron Umum 'Terminator: Dark Fate' Disahkan Dapat Rating R-Rated

Filem terbaru dalam franchais Terminator disahkan oleh penerbit filem tersebut, James Cameron sebagai filem berklasifikasi R-Rated. Klasifikasi ini semestinya memberikan aura baru terhadap siri filem Terminator yang semakin merudum selepas filem Judgement Day. Dark Fate mungkin akan cuba untuk memberi roh baru kepada franchais berkenaan.


Sebelum ini,Terminator Genisys diterbitkan dengan klasifikasi PG 13 dengan usaha untuk memancing penonton yang lebih luas. Namun, strategi itu kelihatan gagal dan menyebabkan filem tersebut gagal di pawagam.
I think, tonally, what makes this a direct sequel to T1 and T2 is as much about the tone as it is about the narrative: it’s R rated, it’s grim, it’s gritty, it’s fast, it’s intense, it’s linear. The whole story takes place in 36 hours. It’s not this kind of grandiose, complex story. It’s just very focused on the characters, it’s very now, it’s very present and it’s just a fast white-knuckle ride.
Para penonton sudah mulai teruja dengan filem ini yang bakal menampilkan pelakon Arnold Schwarzennegger dan Linda Hamilton yang sudah lama tidak bergandingan di pawagam semenjak tahun 1991.

Terminator: Dark Fate di pawagam pada bulan November 2019.


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan