Poster Filem 'Reboot' Tomb Raider Dikecam Netizen

Bagi yang meminati permainan video Tomb Raider, pastinya kemunculan trailer pertama filem tersebut menjadi penyelamat kepada kegusaran di hati yang tertunggu-tunggu. Filem Tomb Raider kali ini dilakonkan oleh Alicia Vikander, menggantikan pelakon Angelina Jolie yang pernah memegang watak tersebut dalam filem adaptasi pertamanya pada tahun 2001.




Namun, sebelum trailer filem tersebut dimuat naik, para peminat terlebih dahulu mula panas hati apabila poster yang dimuat naik sebagai bahan acah-acah untuk promosi trailer kelihatan seperti sebuah kegagalan photoshop.


Korang perasan tak tengkuk Alicia Vikander tu yang nampak pelik? Sekali aku tengok pun nampak macam tengkuk kuda. Dan seperti biasa, ramailah netizen yang mengeluarkan parodi poster ini yang menjadi bahan tawa.




Tapi, ada netizen yang memberitahu yang tiada kegagalan photoshop berlaku. Menurut netizen, leher pelakon itu sememangnya panjang dan ianya hanyalah masalah daripada kesan pencahayaan. Apapun, perbalahan berkenaan leher pelakon yang pernah membintangi Jason Bourne, Ex Machina dan The Man From U.N.C.L.E ini mula reda apabila trailer filem Tomb Raider yang sangat ohsem dan berjaya memberi keterujaan tahap gaban!

Filem aksi pengembaraan ini bakal ditayangkan pada bulan Mac 2018. Adakah filem ini bakal menandingi filem asal lakonan aktor bibir besar si Angelina Jolie? Hanya masa menentukan. 

Catat Ulasan

0 Ulasan