Syamsul Yusof Hasilkan Lagu Tema 'Polis Evo 3'

Tidak seperti dua filem terdahulu yang menampilkan rapper terkenal Joe Flizzoe, filem ketiga Polis Evo akan menampilkan Syamsul Yusof sebagai penyanyi lagu tema filem Polis Evo 3. Filem yang diterbitkan dengan kerjasama Skop Production dan Astro Shaw itu kini masih diperam dan belum mempunyai tarikh tayangan gara-gara pandemik Covid-19.



Menurut satu hantaran di Instagram, Syamsul Yusof mendedahkan yang tajuk lagu tema Polis Evo 3 diberi tajuk Bang Bang!. Lirik dan lagu ini dihasilkan oleh Syamsul Yusof sendiri.

Syamsul Yusof semestinya tidak perlu diperkenalkan dalam dunia penghasilan runut bunyi. Sebelum ini, filem-filem arahannya sendiri dan Syafiq Yusof turut mendapat sentuhan lagu tema daripadanya. 


Polis Evo 3 kembali menampilkan gandingan Shaheizy Sam dan Zizan Razak. Filem ini tidak mengembalikan dua pengarah filem sebelum ini tetapi memilih Syafiq Yusof yang mempunyai portfolio filem aksi yang boleh dikatakan agak cemerlang seperti KL Special Force dan juga Abang Long Fadil.

Semenjak projek ini diumumkan pada 2019, filem ini masih menunggu tayangan yang masih lagi belum jelas buat masa ini berikutan pandemik Covid-19.



LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



==========================================

Catat Ulasan

0 Ulasan