Sharon Stone Dedah Ditipu Untuk Rakam Scene Kangkang Dalam 'Basic Instinct'

Basic Instinct ialah antara filem terbitan 1992 yang cukup famous. Filem yang menaikkan nama Sharon Stone itu sememangnya terkenal dengan satu adegan dimana Sharon Stone duduk dan bersilang kaki. Kemudian, dia menukarkan silangan kaki dan mendedahkan bahagian yang agak daring untuk disebutkan.

Di dalam sebuah buku memoir berkenaan pelakon itu yang bertajuk The Beauty of Living Twice yang bakal dilancarkan, Sharon Stone mendedahkan yang dia sebenarnya ditipu oleh pengarah filem berkenaan untuk melakonkan adegan panas berkenaan.

Menurut Vanity Fair yang menemubual pelakon berkenaan, dia tidak tahu bahagian sulitnya dirakam sehinggalah dia menonton filem penuh yang ditayangkan bersama dengan peguam dan ejennya. 

Now, here is the issue. It didn’t matter anymore. It was me and my parts up there. I had decisions to make. I went to the projection booth, slapped [director] Paul [Verhoeven] across the face, left, went to my car, and called my lawyer, Marty Singer. Marty told me that they could not release this film as it was. That I could get an injunction.


Di dalam Basic Instinct, Sharon Store memainkan watak seorang novelis pembunuh. Basic Instinct turut mempunyai sekuel yang diterbitkan pada tahun 2006.


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



==========================================

Catat Ulasan

0 Ulasan