Netflix Beri Lampu Hijau Untuk 'Extraction 2', Joe Russo Bakal Tulis Skrip



Extraction kini menjadi antara filem Netflix Original yang mencatatkan jumlah tayangan yang agak memberansangkan di Netflix. Filem tersebut kini mempunyai peminat yang cukup banyak dan dibincangkan di media sosial. Sememangnya filem pertama daripada stuntman yang kini berada di kerusi pengarah, Sam Hardgrave menjadi!



Deadline mendedahkan yang Netflix kini sudah beri lampu hijau untuk sekuel filem tersebut. Filem ini kini sah bakal dibikin dan Joe Russo bakal menulis kesinambungan filem ini. Namun, menurut Joe Russo, filem ini tidak diketahui sama ada bakal dibikin sebagai sekuel ataupun prekuel.

Joe Russo memberikan komen tentang isu ini ketika ditemubual Deadline:
The deal is closed for me to write Extraction 2, and we are in the formative stages of what the story can be. We’re not committing yet to whether that story goes forward, or backward in time. We left a big loose ending that leaves question marks for the audience.
Buat masa ini, disahkan yang Chris Hemsworth bakal kembali. Namun, buat masa ini Joe Russo mendedahkan yang dia akan menulis skrip terlebih dahulu sebelum mendapatkan keputusan dari pelakon Thor tersebut.  



LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK


Catat Ulasan

0 Ulasan