Filem 'Blade' Disahkan Bakal Berada Dalam Phase 5 MCU

Antara kejutan untuk para pengunjung San Diego Comic-Con ialah pengumuman filem remake watak Blade yang sebelum ini popular di tangan pelakon Wesley Snipes. Pengumuman ini memberikan keterujaan walaupun Kevin Feige tidak mendedahkan bilakah filem ini bakal ditayangkan. Namun, filem ini sudah mempunyai pelakonnya iaitu Mahershala Ali sebagai Blade.


Dengan pengumuman 5 buah filem dalam Phase 4 MCU, Blade tidak tersenarai dalam barisan filem tersebut. Dalam satu temubual bersama Collider, Kevin Feige mendedahkan bahawa kesemua filem yang diumumkan ialah filem yang memang dirancangkan untuk Phase 4. Tiada tambahan mahupun pengurangan.

It is the complete Phase Four the way I announced the complete Phase Three five years ago—things can move, things can change as they did if you go back and look at what we talked about five years ago for Phase Three, but we’ve been working on this for quite a while and it’s pretty set. But there are always changes possible.

Walaupun perjalanan Phase 5 Marvel Cinematic Universe masih belum diketahui, paling lama pun, kita mungkin dapat menonton filem Blade seawal tahun 2022. Selain Blade, filem yang disahkan untuk Phase 5 termasuklah Captain Marvel 2, Black Panther 2, dan Guardians of the Galaxy Vol 3. 



LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan