'Black Widow' Bakal Papar Aksi Lebih Banyak Dari Filem MCU Lain

Marvel Cinematic Univers yang dimulakan semenjak tahun 2008 kini sudah berganjak ke Phase 4 dengan pengumuman filem-filem hebat dan juga beberapa siri original yang ditayangkan di dalam saluran penstriman Disney+ kelak. Satu filem yang dinanti-nantikan semestinya filem Black Widow yang mana bakal melihat watak itu beraksi dalam kisahnya yang tersendiri.


Dalam satu temubual bersama Scarlett Johanson sempena San Diego Comic-Con, pelakon itu mendedahkan bahawa filem tersebut akan memaparkan aksi pertarungan yang lebih banyak daripada filem-filem MCU lain.
Oh, yeah. There’s a lot of fighting in this movie. Like, so much fighting. Much more fighting than I think has ever… I think other producers that come onto the set, they're like, 'There’s more fighting in this than any other Marvel movie we’ve ever made.' It’s just brutal. I think because it’s based in reality, all the action is based in reality and it’s a lot of hand-to-hand combat. It’s painful.
Apa yang mungkin dapat ditafsirkan, mungkin filem Black Widow tidak akan memaparkan pertarungan skala besar seperti filem Avengers: Endgame. Tetapi, pastinya, paparan babak pertarungan akan lebih banyak apatah lagi Black Widow mempunyai latar belakang seni mempertahankan diri. 

Filem Black Widow dibintangi juga oleh David Harbour sebagai Red Guardian dan dijangka tayangannya pada 1 Mei 2020.  


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan