Wachowskis Bersaudara Bikin 'The Matrix 4' Adalah Kenyataan Tidak Benar

Kecoh semalam apabila berita media sosial mengeluarkan berita yang menyatakan bahawa Wachowskis bersaudara akan membikin filem The Matrix 4. Berita itu mendapat reaksi peminat yang menunggu-nunggu penampilan baru Keanu Reeves dalam filem berkenaan. Apatah lagi, dengan Keanu Reeves menambat peminat dalam John Wick, sudah pasti pembikinan The Matrix 4 kini sudah ada masa yang sesuai.


Namun, para peminat harus bertenang dahulu kerana berita yang disebarkan adalah tidak benar sama sekali. Perkara ini didedahkan oleh wakil kepada Wachowskis Bersaudara membidas kenyataan pengarah John Wick yang menyebarkan berita berkenaan.
Stahelski's] comments were in response to a hypothetical scenario were the Wachowskis would be involved and he did not confirm them being attached to the new film.
Apapun, berita ini mungkin sedikit mengecewakan. Namun, apapun, The Matrix mungkin antara filem yang mungkin diterbitkan pada zaman teknologi serba canggih ini. Kita harapkan mungkin masih ada harapan untuk The Matrix 4 untuk terus ke pawagam.


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan