Sinopsis Buku Artbook Beri Klu Apa Yang Berlaku Dalam Filem 'Avengers 4'

Buku artbook Avengers 4 yang sudah tersenarai di Amazon mungkin memberikan kita sinopsis pertama untuk filem keempat filem Avengers itu. Buku yang bertajuk The Road to Avengers 4 itu ialah buku yang diterbitkan seperti tradisi buku The Road to Avengers: Infinity War yang diterbitkan pada masa filem berkenaan berada di pawagam.


Buku tersebut yang menampilkan temubual, gambar belakang tabir dan juga artwork untuk filem Avengers 4 itu mungkin akan ditukar tajuknya ketika tajuk filem itu didedahkan kelak. Berikut ialah sinopsis yang dideskripsikan di laman Amazon.
“The fourth installment in the Avengers saga will be the culmination of 22 interconnected films and will let audiences witness the turning point of this epic journey. This collectible volume features art from films leading up to this thrilling event, including additional behind-the-scenes art, interviews, and photography from Avengers: Infinity War.”
Apa yang menariknya, sinopsis di buku ini meminjam satu baris ayat daripada sinopsis Avengers 4 yang didedahkan oleh Licensing Magazine yang seperti berikut:
“A culmination of 22 interconnected films, the fourth installment of the Avengers saga will draw audiences to witness the turning point of this epic journey. Our beloved heroes will truly understand how fragile this reality is, and the sacrifices that must be made to uphold it.”
Walaupun sinopsis itu samar-samar dan masih menjelaskan keseluruhan apa yang bakal kita dapat di dalam filem berkenaan, mungkin ini memberikan sedikit rasa teruja di kalangan peminat filem Avengers 4. 

Avengers 4 di pawagam 2019.


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK



Catat Ulasan

0 Ulasan