Salman Khan Kini Sebahagian Daripada Bintang Filem 'Dhoom 4'

Selepas kejayaan filem aksi Race 3, pelakon Bollywood Salman Khan kini dilaporkan sedang disunting untuk membintangi filem sekuel keempat Dhoom, Dhoom 4. Filem terbitan Yash Raj Films itu buat masa ini masih belum masuk fasa pra produksi mahupun memulakan penggambaran. 


Menurut laporan dari Times of India, Salman Khan telah menerima tawaran daripada Aditya Chopra awal minggu ini. Ini sekaligus menjadikan Salman Khan sebagai bintang besar dalam Dhoom 4 selepas Shah Rukh Khan dan Ranveer Singh yang turut terlibat sama dalam filem ini. 

Salman Khan dilaporkan akan memegang watak antagonis dalam filem ini seperti watak Hrithik Roshan dan Aamir Khan dalam filem sebelumnya. Salman Khan dikatakan akan menerima kesan parut dan akan berambut panjang. 

Filem tersebut berkemungkinan akan dirakamkan di Dubai di bawah arahan pengarah Vijay Krishna Acharya yang mana kini sedang sibuk dengan filem Thug of Hindostan..

Namun, laporan tersebut mendedahkan bahawa Yash Raj Films selaku penerbit menolak khabar angin ini. Proses persiapan Dhoom 4 masih belum bermula dan semua ini hanyalah khabar angin sahaja. Namun, khabar angin ini bukanlah khabar angin yang tidak benar kerana pihak Yash Raj Films tidak mahu mengesahkan hal ini kerana kertas kerja filem ini masih belum disahkan.

Dhoom 4 dilaporkan akan ditayangkan pada tahun 2020.

Catat Ulasan

0 Ulasan