Kevin Feige Beri Petanda 'Doctor Strange 2' Bakal Diterbitkan

Marvel Studios mengesahkan yang mereka akan menerbitkan filem Doctor Strange 2 di masa hadapan. Dalam dunia MCU yang sedang berkembang, kekayaan watak dan cerita nampaknya membantu pengembangan kisah Avengers semenjak fasa pertama sehinggalah fasa ketiga. Kini, MCU sudah menuju ke fasa keempat.


Ketika bercakap kepada CinemaBlend tentang masa hadapan MCU, Feige menjelaskan bahawa jarak masa yang lama antara sekuel filem solo superhero Marvel ialah sesuatu yang biasa. Di dalam temubual itu, Kevin Feige menjelaskan bahawa Doctor Strange 2 juga sudah dalam perancangan.
Sometimes it's where do those characters pop up? [Doctor] Strange, you know, whenever we do another Strange one, which we will do, it will be a number of years from the first Strange, and yet he's a very big part of [Avengers:] Infinity War. So it is just a good problem to have when you have too many beloved characters that people want to see more of, whilst keeping to our core belief that we need to keep exploring nuance and keep doing different types of things.
Filem Doctor Strange bukanlah filem yang gagal. Filem tersebut mungkin menyerlahkan watak Doctor Strange dalam Infinity War. Filem Doctor Strange mengutip USD 677 juta di seluruh dunia. Jika diikutkan apa yang dikatakan Kevin Feige, maka Doctor Strange bakal termasuk dalam watak yang akan kembali dari 'kematian' dalam Infinity War. 

Catat Ulasan

0 Ulasan