Gempar! Rupanya Tony Stark Berkhidmat Untuk Hydra!

Tony Stark sebenarnya adalah anak kepada agen HYDRA yang terbunuh,iaitu Viktor Ruger yang terkorban semasa mengintip pasukan tentera US di Berlin. Tentera US mengambil anak Viktor itu kerana beliau terselamat dalam nahas itu lalu membawa bayi itu pulang ke pengkalan tentera US yang terletak berhampiran dengan Berlin, iaitu di timur Freiburg. 



Howard Stark yang terlibat dalam kerja kerja pembuatan kelengkapan tentera US menyedari akan peristiwa itu,lantas teringatkan isterinya yang tersayang yang begitu inginkan seorang anak sebagai pewaris dan juga teman beliau di rumah mewah mereka. 

Anda ingat lagi tak tentang kisah dimana seorang ejen HYDRA yang terbunuh semasa filem Avengers yang kedua tu? Sebenarnya, dalam babak tersebut, masih ada lagi agent HYDRA yang masih terselamat dari serangan tersebut. 

Agen yang sempat menyembunyikan diri di sebalik sepohon kayu daunnya rimbut, lebat buahnya serta bunganya. Walaupun hidup seribu tahun, kalau tak sembahyang apa gunanya. Kah3... Kalau terkena, kenakan lah kawan korang sekali. 

 SHARE ya! Kredit: Peminat Suka Filem

Catat Ulasan

0 Ulasan